Rahvuskonservatiivne uudiste- ja arvamusportaal
Saada vihje: info@uueduudised.ee

“Musta reede” nime all peetav kaubandusralli polegi kultuurisõja silti külge saanud

-
25.11.2020
Must reede

Nüüd, kui USA presidendivalimised läbi, on vaibunud ka „Black Lives Matter“ nime all toimunud meeleavalduste- ja vandalismilaine ning koos sellega jäänud tagaplaanile kaasnenud totrused.

Nii reklaamitaksegi ilma igasuguse valehäbita kõikjal maailmas Ameerika Ühendriikidest alguse saanud „musta reede“ ostukampaaniat, mis mitmel pool on veninud suisa „mustaks nädalaks“.

Tundub paradoksaalne, kui meenutada, et alles mõne kuu eest peeti kõike selliseid asju rassistlikeks.

Teine pool selles kampaanias puudutab aga koroonapandeemiat, sest olukorras, kus nakatumine näitab paljudes riikides rekordnumbreid, kutsuda masse odavat kaupa kokku ostma, on pehmelt öeldes vastutustundetu.

“Must reede” sai nime sellest, et kui pärast tänupühi ja enne jõule korraldati  suuri allahindlusi, kaasnesid nendega järjekorrad ja tunglemised ning koos sellega liiklusõnnetused ja isegi vägivallapuhanguid.

Viimase kümnendi jooksul registreeriti kõige rohkem vahejuhtumeid (enam kui 57 protsenti) piirkondades, kus toimub hulgimüük. Teisel kohal on kaubanduskeskused (peaaegu 18 protsenti). 30 protsenti kõigist ohvritest trampis ja 26,7 protsenti ohvritest said püstolihaavad.