SISUTURUNDUS UU”s

Uued Uudised (UU) on Eesti suurim konservatiivset maailmavaadet esindav uudiste- ja arvamusportaal. Tänaseks on portaal tegutsenud juba kolm aastat ning selle ajaga jõudsalt kasvanud blogi tasemelt arvestatavaks tegijaks omas vallas, edestades külastatavuselt isegi näiteks Reporter.ee-d.

Inimeste igapäevaelulised vajadused vajavad  täitmist ning selleks otsitakse pidevalt kas soodsamaid, paremaid või efektiivsemaid lahendusi. Just siin saamegi me tulla appi nii neile, kes otsivad lahendusi kui neile, kes neid pakuvad.

Mis on sisuturundus?

Mitte kõiki kaupu ja teenuseid pole võimalik müüa nagu jäätist kõrbelämbel suvepäeval Pärnu rannas, kus piisab üksnes hõiskamisest “Osta jahutav jäätis” ning ongi jäätisekast hetkega tühi. On väga palju suurepäraseid kaupu ja teenuseid, mida sellise viisiga müüa ei õnnestu.

Mida kallim, keerukam, spetsiifilisem jne on toode, seda keerulisem on ühe hingetõmbega selle vajalikkusest või kasulikkusest aru saada. Miks peaks endale soetama GORE-TEX® saapad kallimalt? Kõigile sedasorti tarbija küsimustele püütaksegi sisuturunduse teel vastata. Kokkuvõtvalt võime öelda, et sisuturundus on tarbija aitamine hariva teabega ostueelses protsessis, mille käigus tekib pilt toote plussidest ja miinustest ning kujuneb selge veendumus, kas pakutav aitab kõige edukamalt lahendada tarbija vajadust.

Siinkohal peab möönma, et sõna sisuturundus pole terminina just väga täpne, sest sisu ju pole vaja müüa, müüa on vaja ikkagi konkreetseid kaupu ja teenuseid.   Seega ei paku me “sisu tuurundamist” vaid pakume ideede, kaupade ja teenuste kohta efektiivsete teabetarvikute loomet ja nende auditooriumile esitamist.

Sisu pole vaja turundada. Vaja on reklaamida tooteid/teenuseid nii, et potentsiaalse tarbija peas saaks toode uue tähenduse – lahendus tema probleemile või probleemidele.

Kuna meie igapäevategevus ongi seotud efektiivsete teabevahendite loomise ja levitamisega, siis on meil olemas nii kogemus kui teadmistepagas, mille varal ka teid edukalt aidata, pakkudes ühtlasi ka kanalit, kus sõnumit soodsalt edastada.

SISUTOOTED

Videolood

Projektipõhine videoproduktsioon on kulukas ja aeganõudev ning pole seetõttu osade äride jaoks kättesaadav. Samas kinnitab sotsiaalmeedia statistika, et videolood on enamasti populaarsemad kui muud laadi sisu. Seega pole küsimus kas, vaid kuidas see võimas relv saada enda kasutusse. Siin ongi meil teile välja pakkuda kvaliteetsed ja soodsad alternatiivid. Et asi oleks võimalikult lihtne ja mugav ning samas ka soodne, siis polegi vaja teha midagi enamat kui kutsuda meid kaameraga külla.

Artiklid

Meie meeskond on kirjatanud tuhandeid lugusid, mille varal on tekkinud professionaalne intuitiivne tasand, kus võib silmapilguga läbi näha, kas plaanitav teemaesitlus oleks edukas või mitte ning viimase korral ka kiiresti leida oluliselt parema alternatiivi.

Artiklite puhul soovitame ennekõike selliseid lähenemisi, mis on suunatud inimeste uudishimu ja põnevusjanu rahuldamisele, kus oluline uus teave on pikitud muheda lugemise sisse. Hästi toimivad intervjuud, reportaažid, testid jms.

Galeriid

Kui sõnadest jääb väheks ja samas videolahendus tundub liiga suur ettevõtmine, siis on ühes suurepäraseks lahenduseks fotojutustused ehk galeriid.

Galeriid on asendamatud näiteks majutuskohtade, toitlustusasutuste, sündmuste, eksklusiivtoodete jne tutvustamisel. Sea ilusaid sõnu ritta kui palju tahes, võlub üks särav pilt silmapilguga ning võib vallutada tee vaataja südamesse moel, mida kaunid kirjaread eales ei suudaks.

TINGIMUSED, SOOVITUSED

Tingimused

Toimetus jätab endale viimase sõna õiguse sisuturunduslugude kvaliteedi ja vastavuse osas.Püüame olla paindlikud ja üheskoos kliendiga leida kõige optimaalsema lahenduse, mis ühtib nii meie väljaande olemusega kui teie eesmärkidega. Siiski ei kuulu toimetuse ettekirjutused vaidlustamisele.

Kõik lood vaadatakse enne avaldamist toimetuse poolt üle ja vajadusel korrigeeritakse vastavalt kokkuleppele kas tellija või toimetuse poolt.

Videolugude soovituslik kestus on 1.5-6 minutit. Video soovituslik resolutsioon on 1280×720 pixelit (AR 16:9).

Artiklite illustreerimiseks on vaja vähemalt 4 erinevat pilti, millest üks läheb loo tunnuspildiks ning 3 loo minigaleriisse. Piltide miinimumsuurus 1280×720 pixelit.

Pildigaleriiga lugude puhul on piltide miinimumarv 9 pilti. Piltide miinimumsuurus 1280×720 pixelit.

Artiklite puhul on miinimum tähemärkide arv 1900 märki; videolugude ja galeriide puhul vähemalt kolm tekstilõiku (sissjuhatus ja videot/galeriid avav selgitus).

Lood eristatakse märgistusega, mis võimaldab lugejal/vaatajal aru saada, et tegemist on kommertslooga.

Reklaamloo/sisuturundusloo avaldamistsükkel on 2 nädalat. Sama loo ilmumisaja pikendamisel soodustus 15-45%, sõltuvalt kas tuleb lugu uuesti esile tõsta, kohendada jne.

Meie toodetud videolugudel ei ole reeglina avaldamistsükliga seonduvaid piiranguid.

Soovitused

Sisuturunduslugude puhul on lähtekohaks, et need peavad pakkuma lugejale/vaatajale tõstatatud teemas väärtuslikku ja huvitavat teavet ning kindlasti ei tohi olla eksitavad ega ka kedagi/midagi halvustavad. Lugu peaks olema kas olulise uudisväärtusega või praktilise argiharidusliku väärtusega.

Lähtume eeldusest, et lugeja on iseseisva mõtlemisoskusega ja otsustusvõimeline isiksus, mistõttu me ajupesu stiilis lugusid ei aktsepteeri. Püüdke ennekõike pakkuda vaatajale/lugejale mingit väärtust või elamust loo varal, tänu millele omakorda pälvite tema tähelepanu ja tunnustuse.

Lisavõimalused

Kutse tegevusele

Lugude lõpus või sees võib olla kas viide või nn Call to Action blokk, millele klõpsates saab lugeja reageerida loos või blokis tehtavale üleskutsele. Välistele viidetele kehtivad samad reeglid, mis reklaambännerite linkidele.

Videolood

Videolugude puhul on võimalus, et levitame videot ka meie Facebook kanalis, mis annab sellele täiendava parema leviku ja nähtavuse.

KONTAKT

Kontakt / küsimused

Palun võtke meie reklaamitoimetusega ühendust kas alloleva ankeetvormi teel või e-posti aadressil reklaam@uueduudised.ee. Toimetuse üldaadressil reklaamialastele päringutele ei vastata.